Thursday, January 26, 2012

Car pool...

hari ni balik semula ke rumah ku syurgaku...
tumpang abg jai...
ada jugak kenderaan yang boleh ditumpang...
tapi agak awal balik dari kampung...
melawat aira dan faris...
menangis lagi faris kena tinggal tadi...
aira pulak masih lena...
at least...
takde la sedih sangat.....

sampai je kat umah...
huby bgtau tentang pertemuannya dengan seorang ustaz di batu caves...

ustaz tu kata dah lama sangat hilangnya...
ada la yang dia suruh kami buat...
insyaallah akan dibuat dengan sesegera yang mungkin...

tapi yang dah dijangka...ustaz nie bagitau...
kete hilang sebab...
tak bayar ZAKAT.....
huhu...
masa kete ilang dah teringat pasal ni...
dan memang dah niat...
nak menapak ke ppz selangor...
bertanya pasal bayaran zakat...
zakat pendapatan bayar...
tapi zakat yang lain2...tidak...
semoga dipermudahkan urusan nanti....amin....

zakat itu wajib sebab ia salah satu daripada rukun islam....

1 comment: