WELCOME


Sunday, January 22, 2012

Buat Header Blog....SERONOKNYA....

YEEEESSSSS!!!!!!!

akhirnya...dapatlah jua saya menyiapkan header blog saya ini....
mengambil masa selama 2 minit untuk disiapkan....

yeah...
itulah bagusnya ada kemahiran dalam photoshop....
cuma tak pandai nak expoitasi kemahiran yang ada ini untuk menjana wang....
:D

nak dijadikan cerita....
sepatutnya hari ini saya dah bersenang-lenang bergolek2 bersama2 dengan faris dan aira...
rindunya kat anak2 ibu ni....
demi kebaikan semua...ibu relakan aira dan faris duduk dengan tokma dan tok di ayer tawar, perak....

tapi...
oleh kerana 'kehilangan kereta'...
saya terpaksa la menaiki bas...
dan oleh kerana dah lama tak naik bas...
lupa la pulak nak beli tiket awal2....
bas ni ada timetablenya sendiri...
bukannya suka hati nak naik kul berapa...
jadi semalam tiket bas telah habis...
dan saya telah membeli tiket bas untuk hari ini...

insyaallah...
malam nanti akan bertemu juga dengan anak2 tersayang....

disebabkan rumah telah siap dikemas semalam...
hari ini terasa lapang pulak...
bolehlah mengemaskinikan blog...
saya suka melihat blog kawan saya ini....qasehraihan
ceria jer....
insyaallah....

sedikit demi sedikit saya akan kemaskinikan blog ini....
sebagai terapi....hehe...

kadang-kadang rasa beban dibahu terasa kurang bila menulis@menaip.....
tambah2 kalau blog dah cantik....
nanti saya akan refer kat blog kawan saya ni....
cara-cara menghias blog supaya menarik....

tahun ni rasanya banyak projek yang akan menggunakan khidmat PHOTOSHOP...
kena tajamkan skill lagi...
kena banyak buat latihan...
rajin belajar kot youtube....
kena ada keinginan untuk berubah....
harap2 mendatangkan pendapatan dengan kemahiran yang ada nie....

Berubahlah demi menggapai kejayaan....

No comments:

Post a Comment

BURNOUT...

Apa itu burnout? Saya ambil dari FB KKM...ia membawa maksud....Keadaan emosi, mental dan keletihan fizikal yang disebabkan oleh tekanan berl...