Thursday, January 23, 2014

Kasut Saiz Besar..UK 3~12..PADDLE WORK, Subang Paradea

Hari ni last day mc...
berdua-duaan bersama hubby ke subang parade...

sebelum tu servis kuda dulu...
servis kali kedua...
alhamdulillah....
selesai urusan....

sambil2 tu beli beg....botol air....
untuk faris dan kimi...
bagi semangat sket kat anak2 untuk ke sekolah...

dapat tau pasal Paddle Work ni dekat forum rasanya....

alhamdulillah jumpa...
Ground floor no 26...dkt area MPH...

sebab dah kena pakai tutup pulak g skolah...
so...
taknak la derhaka je memanjang....
ada ketidakberkatan jugak di situ....
hehe....

dah jumpa kedai saiz kasut besar ni....
takleh bagi alasan susah cari saiz....

pilihannya...
ok la....
takleh nak demand2 sgt....
bersyukur....

total belian 3 kasut hari ni...
sponsored by my lovely hubby....
RM 129 sahaja....

alhamdulillah...rezeki jangan ditolak...hehe

ESOK PAKAI KASUT...this is history...hahaha....

Wednesday, January 22, 2014

Termimpi2 Si dia...

Dua tiga hari ni...
asyik mimpi sahabat2 lama jer....
nak kata teringat...
takde pun...

mungkin sixth sense kot...
dia teringat kat kita...
(perasan...)

atau memang mimpi itu mainan tidur...

paling mengesankan...
mimpi pagi tadi....
sekian lama tidak termimpikan si dia...

tup2 pagi ni mimpi itu ada dia...
sehingga mengalirkan air mata...
rindu kah padanya??

rasa tak ingin mimpi tu berakhir...
terjaga kerana alarm seperti biasa...

cuba lelapkan mata....
tapi mimpi itu sudah berakhir....

kadangkala terbuai2 juga...
dengan mimpi yang memang takkan...
jadi realiti...

PASRAH..
sesungguhnya ia telah lama berakhir....
cerita lama yang takkan kembali...

♥Show me the meaning....of being lonely...♥

Tuesday, January 21, 2014

Kali ke-5....Tiada lagi....

Setelah sekian lama 'berkabung' untuk yang ke-4....
akhirnya yang ke-5 pun tiada rezeki juga...

sesungguhnya hanya Allah jua
yang lebih mengetahui...
rahsia di sebalik kejadian ini....

emosi...hati....fizikal....
perlu 200% positif...
sangat2.....

walaupun tidak tampak pada luaran....
namun di hati hanya Dia yang mengetahui...

cukup2 sudah....

masa untuk bangun kembali...
buang segala kesedihan yang melanda hati...

kerana kita tidak tahu apa yang bakal terjadi...
di kemudian nanti...

cuba untuk relaks..
bertenang...
menikmati kehidupan yang sedia ada...
menyambung kembali...
janji2....

yang banyak kali dimungkiri...
hehe...

senyumlah wahai diri.....
SENYUMLAH.....♥♥♥