WELCOME


Friday, May 18, 2012

Kenapa Saya BerBlogging???

Saat saya mula berblogging....
ia lebih kepada luahan hati dan perasaan...
jiwa masih muda....
belum matang ( ye kot....hmm...)
dan belum mengerti lagi fungsi blog itu...

kemudian saya berhenti.....

selepas itu...
saya follow blog kawan saya ini yang ramai followernya...
dan...
ramai yang komen di blognya...

yup!!!
semangat kembali berbunga-bunga...
saya pun mulalah membuka blog baharu...

dengan nama

IBUJELITA...


Fuhh....
semangat berkobar2...
berangan blog menjadi tatapan ramai mcm blog kawan saya tue...
hehe....

tapi...
mungkin saya tak reti kot dalam dunia blogging ini...
so....setakat itu saja lah follower saya..7 orang...hehe...
termasuklah kawan saya ni yang rajin komen di sini...
hehe lagi....

lagipun saya bukannya rajin sesangat nak buka blog 
setiap hari....
kadang-kadang bila malas tu...
berhari2...
duduk berehat...
baca majalah...layan blog politik...
takde idea....
lagipun yelah....
sapa nak baca blog picisan ni...
menaip ni pun sambil memangku gegirl aira....
nak buat macam mana...
dia memang tak boleh tgk saya duduk kat lptp nie....

bila dah rajin dok depan laptop nie...
banyak la pulak idea nak menulis...
sebelum ni saya rasa...
tak elok la satu hari sampai banyak entry....
tapi sekarang saya fikir....
apa salahnya....


bila time idea datang tu bukannya tunggu esok atau lusa...

maka...
JUST DO IT....


tag line yang paling saya suka...
dan menjadi ikutan adik saya...ANGAH...

berbalik semula kepada tajuk...
(macam buat syarahan pun ada...)

saya rasa dengan berblog ni...
lebih kurang saya tulis diary....
contohnya hari ni saya cerita mengenai
sambutan hari guru..

tahun depan saya boleh baca lagi...
di mana2 sahaja saya boleh baca...

lebih kurang sebagai dokumentasi...

lepas2 ni nak update blog skali dengan gambar2 peristiwa....

merindui.....tak bermakna dirindui







2 comments:

BURNOUT...

Apa itu burnout? Saya ambil dari FB KKM...ia membawa maksud....Keadaan emosi, mental dan keletihan fizikal yang disebabkan oleh tekanan berl...