WELCOME


Sunday, September 4, 2011

Ada sebab kenapa ia terjadi.....

Seminggu berlalu....
kejadian beg dicuri....
dan sudah pasti duit, handphone, jam....
diambil.....
tapi syukur....
beg ditemui semula dalam keadaan yang sama...
cuma tanpa yang disebut di atas...
kenapa??
kenapa??
banyak soalan yang ditanya2...
tapi mmg perkara itu nak terjadi....
shoping kali ni adalah shoping raya yang pertama tanpa suami (sebab dia ada keja lain...)
shoping kali ni yang pertama berbaju kurung...
shoping kali ni yang pertama letak bag dekat stroller...

dah 'geroh'...
saya redho sahaja...
yang penting...
ada sesuatu yang berlaku pada hari itu....

yang teramat salah....

saya anggap kejadian ini sebagai peringatan...
dan perlindungan kepada saya....
kerana Allah menyayangi saya...

kerana kesan akibat kejadian itu...
perkara yang lebih indah berlaku....
syukur...

yang lama tak patut dilupai demi mengejar sesuatu yang tak pasti.... 

No comments:

Post a Comment

BURNOUT...

Apa itu burnout? Saya ambil dari FB KKM...ia membawa maksud....Keadaan emosi, mental dan keletihan fizikal yang disebabkan oleh tekanan berl...