Saturday, September 24, 2011

Lebih bahagia begini...yeah!!

sudah 2 minggu hantar anak ke nesery....
alhamdulillah anak2 baik2 saja....
gaduh2 dalam kereta dan sebagainya...haha..
normal untuk kanak2 bergaduh kan?
so...telinga ibu ni kena tebal bak telinga gajah...
kalau dengar gaduh2...nangis2 tu..dah teramatlah lali...
kadang2 tak sedar anak sedang menangis...
sadis2...
pernah sekali kena tegur sebab biar anak menangis...
ekceli tak sedar pun...
mesti dikata ibu tak bertanggungjawab...hoho...
tak kisah la..yg penting menangis itu terapi...mihahaha...

walaupun agak susah jugak...
tapi ada kesenangan disebaliknya...
syukur...
akhirnya aku membuat keputusan yang tepat...
setelah demam untuk membuat keputusan hantar anak ke nesery...
dengan anak2 sekali demam...
tapi...
harapannnya semoga semua ini akan bertambah baik selepas ini...
pasti ada happy ending story...
takkan nak sad2 always....
tak gud2 jugak life gitu....
teringin nak ceburi bidang part time...
at least tak buhsan bila online jer..
lgpun gegirl sudah besar...
okeh....
nak tdo coz esok time to deco2 kek...
dan nak kena bake lagi sebijik kek coklat...permintaan adinda...

Hari ni berkaraoke sampai sakit tekak..sedap atau tak belakang kira....:D

2 comments:

  1. hehehehe..gud..kena kuat dlm membuat sebarang keputusan..

    karaoke smlm best..hehe

    ReplyDelete
  2. yup!! walaupun kdg2 air mata tu mcm teman karib...hehe...keras2 pun lembut juga...

    lain kali mesti karaoke lagi...!!:D

    ReplyDelete