Wednesday, February 16, 2011

Stress yang amat....

huhu....
saya tengah pening2 kepala sekarang nie....
esok juruaudit akaun pibg nak datang audit akaun sekolah...
aiyaaa.....sangat2 la pening kepala nak buat auditing nie...
yelah...memori saya tentang akaun ini masa tingkatan 3...
masa PMR...
saya ingat lagi...
saya hanya hafal stepnya shj..pastu faham mcm mana nak kira yang akhir tue jer...
bab2 susun2 debit kredit mmg saya hancur...
huhu...
entah kenapa la saya dipilih jadi bendahari...
nak kata outstanding...
masa tu sayalah yang paling ngelat...
rasa2nya takde sapa pun ingat saya masa tue...
hehe...

tulah...akhirnya kena pegang jawatan ni selama 2 tahun...
dari anak saya nombor 2 berumur 2 bulan...
sehinggalah anak saya nombor 3 berumur 11 bulan...
lama kan?....
kesian anak2 saya...
kadang2 terbiar jugak...
contohnya macam sekarang...
tengah balancing akaun...
huhu...(tapi sempat je berblog...jiwa kacau nieh!!!)

harap2 hari esok juruaudit amatlah bermurah hati dengan saya...
saya hanyalah budak baru belajar...
kalau ada salah lagi saya tanak belajar dah....hehe...
memang pas ni kalau dilantik lagi jadi bendahari...
saya memang akan tolak awal2...
tangan saya belum cukup 'power' untuk memegang duit banyak2 tue...
hehe.....

'sikit-sikit...lama-lama jadi bukit'

1 comment:

  1. huhuhuhu...lepas ni teruskan jawatan setiausaha pulakkssssss...haha

    ReplyDelete