Monday, February 14, 2011

Setelah kau berikan aku harapan...aku kau kecewakan....

sampai2 di sekolah...
hari ni saya dikecewa di pagi hari lagi...
tambah2 badan tak sihat....
geram pun ada...
agak lama jugak untuk mengubati kekecewaan itu..
tapi saya memikirkan rezeki saya takde hari nie...
dua tiga hari ni urusan saya dipermudahkan olehNya...
alih2 pagi ni ada halangan pula...
saya mengandaikan ada hikmah disebaliknya...

sama jugak dengan orang lain....semua orang mesti pernah berasa kecewa...
pasti bukan sekali...dua kali atau sepuluh kali...
lumrah...
selagi bergelar manusia...
pendek kata sabar je la...
"Gembira tak bermakna suka, sedih tak bermakna duka..."

2 comments:

  1. ololo..nape ni~??
    bestla madah kt bwh tu..
    'gmbira bkn bmkna suka,sedih xbermkna duka'hehe~!!

    ReplyDelete
  2. ada lah sikit...
    tapi tak kisah pun...byk benda lain lagi nak pikir...

    ReplyDelete