Sunday, March 13, 2011

Buat keje untuk skulah@bekerja untuk skulah...?

akhirnya......
setelah 2 minggu merdeka...hari ni baru terasa nak menulis di blog..
apakah ini tandanya dari malas---->ke rajin??
hehe...mungkin jugak..
hidup terasa terumbang ambing jer...
mungkin nak menyesuaikan diri dgn suasana baru...
keadaan di mana kepala tidak lagi tertumpu pada satu bende jer..
terasa ringan sikit kepala nie...
rindu pun ada pada saat2 itu..
terasa otak lebih cergas dan bertenaga untuk berfikir...
skrg ni rasa agak lembab pulak...
mungkin dah cukup masanya saya berehat2...

okeh...
setelah 2-3 kali ditegur oleh si kokoboy...dan saya buat derk
buat senyum kerang busuk jer...
akhirnya..
hari ni saya dan memajukan diri saya..
membuat partition untuk fail kelab robotik..
yeaaaa...give a big clap untuk ibu jelite....
yeaaaa!!!!



ala...bukannya buat apa pun...saya just google gambar2 robot
then buh la word art..senang je...
cuma nak tuning otak kembali kepada keadaan seperti 3 tahun lepas
agak sukar..tambah2 tengah sakit2..
mungkin jugak selalu sakit ni sebab badan nk menyesuaikan diri semula..
haha...macam2 andaian la...
padahal sebabnya satu jer...M****...haha...
so..dah insaf sikit...
membuang begitu banyak masa kerana penyakit yang amat merbahaya itu...

so...
saya nak mulakan hari ahad ini..bertarikh 13march2011..
saya nak jadi rajin sikit...sikit pun ok wat...kan..kan??
hari ni...saya akan siapkan kerja2 sekolah..
1)tanda kertas pekse math paper 2
2)buat laporan LADAP ke pulau langkawi..
3)buat minit mesyuarat untuk kelab robotik@setelkan apa jua berkaitan

isk...agak banyak pulak..
tapi belum cuba belum tau...
harap2 sy sukses hari ini...
inyaAllah...

bak kata ustazah bahiyah....:

D-Doa
U-Usaha
I-Ikhtiar
T-Tawakkal
segala2nya perlu berserah kepadanya....

4 comments:

  1. yeay yeay...nida boleh!!
    kokoboy tegur..hihikss..
    ada hati budak muda tu nak tegur org lebih tua..hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha...buat bodo je kena tegur sbb tau ramai lg yg tak buat...haha...

    ReplyDelete
  3. nieda..aku cuti skulah ni pn wat kije skulah..taktau ah..ngarut tul rase nye...

    ReplyDelete
  4. biasala chot...org kata cikgu seronok cuti byk..padahal cuti adalah untuk cikgu bereskan keje yg tak siap...huhu...

    ReplyDelete