Sunday, July 28, 2013

Ubah Penampilan Blog..

Akhirnya setelah berkurun lama....
hari ni rasa nak ubah penampilan blog...
tu pun setelah mencilok melihat blog rakan saya yang menarik dan tertarik....
Masa sebenarnya yang cemburu....
tapi sebenarnya...
saya yang mencipta alasan itu....

Kalau dibaca perihal orang2 yang berjaya...
Yang membuat pelbagai kerja dalam satu2 masa...
tak kenal erti penat lelah....buat keja macam2....
aduhai....
tak terlawan...
patutlah saya masih di takuk lama......
tidak pernah berubah....
isk....isk...isk.......

azam tak terkira....
tapi tak pernah berjaya....
huhu....

sesungguhnya manusia sentiasa lalai dan tidak mensyukuri nikmat....

'ketika lapang...'
'ketika sihat...'
'ketika kaya....'
'ketika hidup....'

huhu.....

berbalik kepada ubah penampilan tadi...
sebenarnya saya lama tak update blog sebab frust tgk blog...
haha...
tak menarik langsung...
dan tetiba gambar2 mula lenyap dari blog...
arghh....
'putuh angin'

tapi orang kata...
apa yang berlalu biarkan berlalu pergi.....
terus pandang ke hadapan....
masih belum terlambat untuk berubah....

ok....

hari ni cadangnya nak buat ...
  1. hutang2 laporan2 yang belum dihantar....
  2. roti canai...
supaya tidak ada bunyi2 di belakang lagi...
hehe...

supaya kimi dan aira tak bising2 lagi nak roti canai mamak....
hasilnya akan diupload kemudian...hehe...

semua ini kerana semangat sebab dah repair printer....
kali ni nak guna banyak2 kali....
harap2 tahan la lagi dua tiga tahun....
jimat2....walaupun dah kerap kali repair...huhu....

ok chioww......

Apa yang telah berlaku meninggalkan kesan...namun yang penting...pengakhiran kita bagaimana...

No comments:

Post a Comment